Dostępność
100%

Funkcjonowanie i działalność Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. działa na podstawie:

  • Ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych
  • Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
  • Aktu założycielskiego i Umowy Spółki
  • Regulaminu Organizacyjnego

Przedmiot działalności:

Głównym przedmiotem działalności spółki jest świadczenie usług medycznych w zakresie ochrony zdrowia, w tym:

  • Ambulatoryjna opieka zdrowotna
  • Opieka szpitalna
  • Świadczenia diagnostyczne
  • Rehabilitacja medyczna
  • Pozostałe działania związane z ochroną zdrowia

Organy spółki:

Zarząd: Marcin Misiewicz - Prezes Zarządu 

Zarząd kieruje działalnością spółki i reprezentuje ją na zewnątrz. Do kompetencji Zarządu należą wszystkie sprawy niezastrzeżone dla innych organów spółki.

Rada Nadzorcza:

Przewodniczący – Kolasińska Urszula

Wiceprzewodniczący – Kozela-Ziubroniewicz Marzena

Sekretarz – Mateusz Moryto


1. Sprawuje stały nadzór nad działalnością spółki we wszystkich dziedzinach jej działalności.

Organizacja pracy:

Szczegółową organizację wewnętrzną, zakres działania i kompetencje poszczególnych komórek organizacyjnych określa Regulamin Organizacyjny oraz Schemat Organizacyjny spółki.

Zadania dodatkowe

Do zadań KCZ Sp. z o.o. należy również:

  • diagnostyka w ramach pracowni diagnostycznych,
  • orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia,
  • prowadzenie statystyki medycznej,
  • realizacja zadań z zakresu Państwowego Ratownictwa Medycznego,
  • prowadzenie apteki szpitalnej,
  • współdziałanie z innymi podmiotami leczniczymi w zakresie szkoleń i kształcenia,
  • profilaktyka i promocja zdrowia,
  • realizacja zadań związanych z obronnością kraju,
  • udział w kształceniu zawodowym osób wykonujących zawody medyczne (staże, specjalizacje, praktyki),
  • uczestnictwo w badaniach naukowych i programach rozwojowych związanych z ochroną zdrowia.

Organizacja

Spółką zarządza Prezes Zarządu przy pomocy Dyrektora ds. Medycznych, Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych, Naczelnej Pielęgniarki, Głównego Księgowego oraz kierowników oddziałów i innych komórek organizacyjnych.